Afspraken maken
Een telefonische afspraak kunt u maken op maandag en dinsdagochtend van 9.00 uur tot 9.45 uur. Wordt er niet opgenomen, spreek dan uw naam en telefoonnummer in en u zult worden terug gebeld.
Afspraken die niet tijdig ( 24 uur van te voren) worden afgezegd, worden in rekening gebracht en zijn niet declarabel.
Openingstijden: Maandag en dinsdag (alleen op de dag) op de avond tot 20.30 uur. Soms zijn er ook mogelijkheden op woensdag.
Ik ben lid van VBAG en HOLOS netwerk
& RBCZ-geregistreerd zorgverlener.
Verschillende zorgverzekeraars vergoeden mijn behandelingen mits u aanvullend verzekerd bent. Kijk voor vergoedingen vooraf in uw polisvoorwaarde van uw aanvullende ziektekostenverzekering wat betreft alternatieve geneeswijze.
Waarneming en dossieroverdracht
Ik heb een waarnemingsovereenkomst met Marjolijn van der Wal afgesloten. Dat houd in dat we bij langdurige ziekte of overlijden, met uw toestemming, we elkaar zullen waarnemen. Ook zal er bij overlijden of stoppen van de praktijk dossier overdracht plaats vinden. Of u daarmee akkoord bent, wordt u bij de intake gevraagd. Er is een wettelijke bewaarplicht van 20 jaar na het laatste consult. Met terug werkende kracht probeer ik cliënten van voor 2018 te informeren, zodat men de kans krijgt hun voorkeur hier in aan te geven. Als u dit leest en u bent niet benaderd, kunt u altijd contact met mij opnemen.
Overige informatie:
VBAG licentie nummer: 21611009
Holos A- Licentienummer: 12405
Klacht- en tuchtrecht: KB.0806.0072
RBCZ licentiecode: 207067R
K.v.K nummer: 11056289
VOG verklaring aanwezig update 2021
De praktijk is aangesloten en geregistreerd in het AGB register van Vektis
BTWnr NL001551259B49
Ingeschreven in o.a zorggids van Unive en VGZ
Voldoet aan Plato eisen sinds 2015
Bepalingen rondom de behandelingen
Hier kunt u de algemene voorwaarde rondom de behandeling (na) lezen. Dit gaat over wederzijdse rechten en plichten, voortkomend uit wetgeving. Dit staat ook op de achterzijde van het behandelplan, u kunt ook altijd de bepalingen op papier krijgen.
Wat te doen bij klachten?
Bent u ontevreden, ik sta open en hoor dit graag van u zelf.
Komen we er samen niet uit, ik ben aangesloten bij een geschillen commissie. Lees in de Klachtenfolder welke stappen u kunt ondernemen.
In mijn contacten met mijn cliënten gelden de bepalingen, beroepscode en klachtenregeling van de VBAG en RBCZ/TCZ
Bescherming persoonsgegevens/uw privacy
Bij de intake geef ik middels een privacy document inzicht hoe in mijn praktijk met persoonsgegevens wordt omgegaan. Wilt u dit vooraf weten, of tussentijds opnieuw bekijken, kunt u hier het privacyverklaring inzien.